Ik wil een artikel retourneren onder mijn herroepingsrecht (b.v. verkeerd artikel besteld of spijt van mijn aankoop)
Ik wil een artikel retourneren onder mijn herroepingsrecht (b.v. verkeerd artikel besteld of spijt van mijn aankoop)
Geen probleem! Laat het ons weten binnen de 30 dagen bedenktermijn.
Vul het online retourformulier zo volledig mogelijk in.
Wij informeren u per omgaande over de retourprocedure met uw persoonlijke RMA nummer.
Belangrijk:
Zit het artikel nog nieuw in originele en ongeopende verpakking dan storten we z.s.m. na ontvangst van de retourzending uw volledige aankoopbedrag retour. Indien er sprake is van waardevermindering door bijvoorbeeld beschadigingen aan het product of de originele verpakking, dan vergoeden wij slechts een deel van uw aankoopbedrag.
Voor meer informatie verwijzen wij u naar onze pagina herroepingsrecht.
Ik heb een defect artikel dat ik wil aanmelden voor de garantieprocedure
Ik heb een defect artikel dat ik wil aanmelden voor de garantieprocedure
Ondanks dat wij uitsluitend A-merken verkopen kan een artikel altijd onverhoopt defect gaan. Valt het defecte product binnen de garantietermijn dan zullen wij het artikel in de meeste gevallen vervangen voor een nieuw artikel.
Heeft u een defect artikel dan kunt u dit aan ons melden via het online garantieformulier, vul deze zo volledig mogelijk in.
Na ontvangst van uw aanvraag informeren wij u per omgaande over de retourprocedure inclusief uw persoonlijke RMA nummer.
Belangrijk:
Bij externe beschadigingen van het product (breuken, krassen etc) vervalt de fabrieksgarantie en is het helaas niet mogelijk om aanspraak te maken op de fabrieksgarantie.
Laat het dan ons weten door het onderstaande formulier in te vullen. Wij reageren z.s.m. op uw bericht.